Blog
V našom blogu máte možnosť nahliadnuť za oponu toho, čo robíme. Hodíme spolu očko na novinky a zaujímavosti zo sféry online marketingu a možno prezradíme aj nejaké to know-how
Čo je miera interakcie v GA4 (engaged sessions GA4)?
Miera interakcie predstavuje percento relácií, ktoré sú označené ako "engaged sessions" (relácie s interakciou). Relácia s interakciou je definovaná ako relácia, ktorá spĺňa aspoň jedno z týchto kritérií: Trvanie relácie je 10 sekúnd alebo viac. Počas relácie sa...
Rozdiel medzi Facebook Business Suite a Facebook Business Manager
Facebook Business Suite a Facebook Business Manager sú dve rôzne platformy, ktoré spoločnosť Meta (predtým Facebook) ponúka na správu obchodných aktivít na Facebooku a Instagrame. Tu je rozdiel medzi nimi: Facebook Business Suite: Účel: Business Suite je...
48 esenciálnych faktorov pre úspešný e-shop: Ako budovať výnimočný predajný web
V dnešnej digitálnej dobe sa stále viac obchodníkov obracia na predajný e-commerce ako na efektívny spôsob rozšírenia svojho dosahu a zvýšenia predaja. Aby ste však dosiahli úspech v online obchode, je dôležité zohľadniť množstvo faktorov, ktoré môžu ovplyvniť váš...
Prečo je PPC reklama silným motorom rastu aj v čase krízy?
PPC (pay-per-click) reklama je formou digitálneho marketingu, ktorá môže byť pre mnohé spoločnosti silným motorom rastu aj v čase krízy. Tu sú niektoré z dôvodov, prečo:Cielenie publika: PPC reklama umožňuje firmám cieliť svoj reklamný obsah na konkrétne publikum, čo...
Čo je PNO (Podiel Nákladov na Obrate)
PNO, skratka pre "podiel nákladov na obrate". Je to metrika, ktorá ukazuje zisk z predaja generovaného z predaja produktu alebo služby.Prečo sledovať metriku PNO? Táto metrika je užitočná pre firmy, ktoré chcú zistiť, ako dobre im idú predaje produktov alebo služieb...
Čo je ROAS (Return of Ad Spend)?
ROAS, skratka pre "Return on Advertising Spend", je metrika, ktorá ukazuje, ako dobre sa vám vracia investícia do reklamy. Je to pomer medzi výnosmi z predaja, ktoré generuje reklama, a nákladmi na reklamu.Prečo sledovať reklamnú metriku ROAS? ROAS (Return on Ad...
4 overené tipy ako znížiť čas načítania web stránky
Rýchlosť načítania webstránky je téma, ktorá by sa určite mala nachádzať vo vašom hľadáčiku. Pýtate sa prečo. Odpoveď je prostá. Rýchlosť načítania webu je podstatný faktor z hľadiska úspešnosti vašej web stránky. Problém pomalého načítavania stránky vám môže výrazne...
5 nástrojov, ktoré vám pomôžu otestovať rýchlosť načítania a výkonnosť vašej WordPress stránky
Ako sme už spomínali v predchádzajúcom článku, rýchlosť načítania webovej stránky hrá jednu z kľúčových úloh pri získavaní zákazníkov. Už 1 sekundové spomalenie odozvy má za následok až 7 % zníženie počtu konverzií/nákupov. Predstavte si eshop, ktorý zarába denne 1000...
Viete prečo, má rýchlosť načítania web stránky, vplyv na vaše zisky?
Kto skôr príde, ten skôr berie. Stará známa pravda, ktorá platí aj pri web stránkach. Alebo. Komu sa skôr načíta, ten si zisky pričíta! Každopádne ak chcete pochopiť, prečo môže rýchlosť načítania webovej stránky posunúť váš biznis do zelených čísel, je nutné sa na...
Odber noviniek
PANI ULICE
NAKOPNEME VÁM BIZNIS!
Nestrácajte čas a peniaze...
SME TU PRE VÁS
NÁJDETE NÁS