Komentáre na sociálnych sieťach sú základným kameňom interakcie medzi značkou a publikom.

Nie sú to len reakcie, ale aj spätná väzba, ktorá môže odhaliť spokojnosť zákazníkov, možné problémy alebo vytvoriť dôležitý sociálny dôkaz.

Správne narábanie s komentármi posilňuje dôveryhodnosť, buduje komunitu a ukazuje, že značka aktívne počúva svojich zákazníkov. Nezáleží len na tom, čo komentáre hovoria – dôležité je, ako na ne značka reaguje.

Ako vymazať negatívne komentáre v reklamách na Facebooku:

  1. Otvorte reklamu: Nájdite reklamu buď v sekcii Správca reklám alebo priamo na svojej firemnej stránke.

  2. Zobrazte komentáre: Kliknite na reklamu, aby ste videli príspevok s komentármi.

  3. Vyberte komentár na úpravu: Vedľa negatívneho komentára kliknite na tri bodky.

  4. Možnosti správy: Vyberte možnosť:

    • Skryť komentár – komentár bude skrytý pre verejnosť, ale jeho autor a jeho priatelia ho stále uvidia.
    • Odstrániť komentár – úplne odstráni komentár z reklamy.
    • Zablokovať používateľa – ak ide o opakované negatívne správanie, môžete používateľovi zabrániť ďalej komentovať.

Je lepšie negatívne komentáre mazať alebo skryť?

To záleží na okolnostiach, ale tu je niekoľko odporúčaní:

  1. Skryť alebo ponechať, ak sú konštruktívne:

    • Ak komentár obsahuje legitímne obavy (napr. „Produkt nefungoval podľa očakávaní“), radšej odpovedzte profesionálne a riešte problém.
    • Verejná odpoveď ukazuje, že ste ochotní vyriešiť problémy a môže posilniť dôveru.
  2. Odstrániť, ak je urážlivý alebo nerelevantný:

    • Ak je komentár toxický, obsahuje vulgarizmy alebo je to spam, bez výčitiek ho odstráňte.
    • Takéto komentáre môžu poškodzovať vašu značku a nie sú prínosom pre dôveryhodnosť.
  3. Skryť, ak ide o mierne negatívnu reakciu bez vulgarizmov:

    • Skrytím sa vyhnete verejnému pohoršeniu, ale zároveň si autor zachová pocit, že jeho názor bol publikovaný.

Dôveryhodnosť a sociálny dôkaz (social proof):

Negatívne komentáre môžu byť problematické, ak ich je príliš veľa alebo ak zostanú bez odozvy. Tu je niekoľko zásad:

  • Pár negatívnych komentárov nie je zlé: Ak sa na ne profesionálne odpovedá, ukazuje to, že firma zvláda spätnú väzbu a rieši problémy.

  • Masívna kritika a nevyriešené komentáre: Ak ich necháte bez odpovede, môžu poškodiť dôveryhodnosť vašej značky. Vtedy je lepšie ich skryť alebo odstrániť.

  • Podporujte pozitívne komentáre: Povzbudzujte spokojných zákazníkov, aby zanechali pozitívnu spätnú väzbu, čím vyvážite negatíva.


Rýchly tip:

Ak sa stretávate s opakovanými negatívnymi komentármi, zvážte, či reklama komunikuje správne posolstvo, alebo či je potrebné upraviť nastavenie cieľového publika, aby ste oslovili relevantnejších ľudí.

👉 Chcete pomôcť so stratégiou, ako na tieto situácie reagovať profesionálne a efektívne?👇

Potrebujete poradiť s marketingom svojho e-shopu? Neváhajte a kontaktujte nás. Radi vám pomôžeme nájsť príčiny a aplikovať vylepšenia, aby biznis stabilne rástol.

Nenechaj si ujsť nové články, tipy a ...

ODOBERAJ NOVINKY! 

Share This