Blog

V našom blogu máte možnosť nahliadnuť za oponu toho, čo robíme. Hodíme spolu očko na novinky a zaujímavosti zo sféry online marketingu a možno prezradíme aj nejaké to know-how

TikTok Ads na Slovensku: Prečo by ste ich mali využiť?

TikTok Ads na Slovensku: Prečo by ste ich mali využiť?

TikTok – platforma, ktorá už nie je len o zábave TikTok už dávno nie je len aplikáciou na virálne tance a vtipné videá. Stal sa jednou z najrýchlejšie rastúcich sociálnych sietí na svete a ponúka obrovský marketingový potenciál pre firmy a e-shopy. Dobrou správou je,...

Ako vymazať negatívne komentáre v reklamách na Facebooku?

Ako vymazať negatívne komentáre v reklamách na Facebooku?

Komentáre na sociálnych sieťach sú základným kameňom interakcie medzi značkou a publikom. Nie sú to len reakcie, ale aj spätná väzba, ktorá môže odhaliť spokojnosť zákazníkov, možné problémy alebo vytvoriť dôležitý sociálny dôkaz. Správne narábanie s komentármi...

Čo je miera interakcie v GA4 (engaged sessions GA4)?

Čo je miera interakcie v GA4 (engaged sessions GA4)?

Miera interakcie predstavuje percento relácií, ktoré sú označené ako "engaged sessions" (relácie s interakciou). Relácia s interakciou je definovaná ako relácia, ktorá spĺňa aspoň jedno z týchto kritérií: Trvanie relácie je 10 sekúnd alebo viac. Počas relácie sa...

Prečo je PPC reklama silným motorom rastu aj v čase krízy?

Prečo je PPC reklama silným motorom rastu aj v čase krízy?

PPC (pay-per-click) reklama je formou digitálneho marketingu, ktorá môže byť pre mnohé spoločnosti silným motorom rastu aj v čase krízy. Tu sú niektoré z dôvodov, prečo:Cielenie publika: PPC reklama umožňuje firmám cieliť svoj reklamný obsah na konkrétne publikum, čo...

Odber noviniek

PANI ULICE

NAKOPNEME VÁM BIZNIS!

Nestrácajte čas a peniaze...

NÁJDETE NÁS